PLATAFORMA DE REGISTRE D'ASSOCIACIONS I AVALUACIÓ DE L'IMPACTE DEL MOVIMENT ASSOCIATIU

Benvinguts i benvingudes a la plataforma d’avaluació de l’impacte del moviment associatiu. Des de la Fundació Horta Sud t’oferim aquesta eina per poder conéixer amb dades objectives l’impacte de les associacions d’un municipi o l’impacte de la teua federació. El moviment associatiu genera comunitat, gestiona gran part de l’activitat social, esportiva, festiva i cultural d’un municipi, genera llocs de treball, multiplica els recursos de l’administració pública, inverteix milers d’hores per transformar la realitat..., en definitiva, les associacions acompliu una tasca fonamental en la dinamització diària del vostre entorn, dinamitzant-lo i fomentant la participació activa i crítica de la ciutadania. És per això que vos animem a participar en aquest qüestionari, que ens permetrà tindre dades objectives sobre eixe impacte.